Thursday , 13/12/18
Home / Articles / 2η Ημερίδα Σπουδών Ήχου

2η Ημερίδα Σπουδών Ήχου

Στις 29.10.2018 θα πραγματοποιηθεί η 2η Ημερίδα Σπουδών Ήχου

 

 Στην αίθουσα Αλέξανδρος , στο Λευκό Πύργο,

(στο πλαίσιο της κοινωνικής δράσης της ThessPro Κοιν.Σ.Επ)

με 3 κεντρικούς καλεσμένους.

 

1. Κατερίνα Βάμβα

 

Η Κατερίνα Βάμβα  είναι Ηχολήπτρια – Sound Designer, εργάζεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τα τελευταία δέκα χρόνια, είναι  μέλος του Σ.ΤΑ.Ζ.Ο.Ε.  και  “έτρεξε”όλη την διαδικασία για να μπει ο ηχητικός σχεδιασμός ως κατηγορία στις βραβεύσεις του Αθηνοράματος. ανοίγοντας έτσι τον δρόμο και τη δυνατότητα για αναγνώριση του επαγγέλματος των θεατρικών ηχητικών σχεδιαστών.

Το 2012 κερδίζει την υποτροφία ” Broadway Sound Masterclasses Scholarship από την Meyer Sound  και σπουδάζει  στην Νέα Υόρκη ηχητικό σχεδιασμό

Κατόπιν  ολοκληρώνει τις σπουδές  μίξης με τον Bruce Swedien ηχολήπτη του Michael Jackson. 

Πρόσφατα ο οργανισμός ηχητικών σχεδιαστών Association of Sound Designers (Μεγάλης Βρετανίας) την συμπεριέλαβε στα  μέλη της.

Εργάστηκε  με τον  Gareth Owen στο West End  ως βοηθός του στην παράσταση Miss Henderson Presents.

Πήρε επίσης  συνεντεύξεις  από πρωτοπόρους της μουσικής βιομηχανίας, οι οποίες φιλοξενήθηκαν στο alive (on line magazine για επαγγελματίες του ήχου).

Σήμερα ζει και εργάζεται στο Λονδίνο και ο  τελευταίος της  ηχητικός σχεδιασμός  είναι  το James Dean is Dead.

Μία δυναμική γυναίκα που κυνήγησε το όνειρό της και σήμερα το ζει .

Η Κατερίνα ταξιδεύει από το Λονδίνο  για την 2η Ημερίδα Σπουδών Ήχου και  προτρέπει τους νέους Ηχολήπτες να ακολουθήσουν  και εκείνοι το δικό τους όνειρο, προσφέροντας τους αφιλοκερδώς  ένα μοναδικό δωρεάν σεμινάριο θεατρικού ηχητικού σχεδιασμού:

” Τεχνικές θεατρικού ηχητικού σχεδιασμού “

 

 

1.  Qlab software για beginners.

2. Sound Effects – building your library.

3. Point Source Microphones Introduction

 

 

 Διάρκεια 180΄  με διάλειμμα και συζήτηση

 

2 Αργύρης Κρομμύδας

Παίζει κιθάρα, φυσαρμόνικα, τραγουδάει  και  τα τρία τελευταία χρόνια μελετάει τρομπέτα.

 Στο παρελθόν έπαιξε με συγκροτήματα όπως: Onirama, Σταγόνες, Eazy , Full Houze  και Εκμέκ (με τους οποίους εκδώσανε 2 δισκογραφικές δουλειές), με Live σε γνωστές μουσικές σκηνές της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης  καθώς και σε πολλά φεστιβάλ.

Τον κέρδισε η Ιατρική , αλλά η μουσική εξακολουθεί να τον συναρπάζει και να τον χαλαρώνει.

MD, PhDc, Ωτορινολαρυγγολόγος –Υποψήφιος Διδάκτορας  και Επιστημονικός Συνεργάτης στην Ω. Ρ. Λ κλινική του Α. Π. Θ

Το διδακτορικό του είναι πάνω στην αντίληψη της μουσικής σε ασθενείς με κοχλιακό εμφύτευμα.

Παρ’ όλες τις υποχρεώσεις του και  με την ιδιότητα του ως μουσικός γιατρός, μας διαθέτει από τον χρόνο του για να τον αφιερώσει στην ημερίδα  και μας μιλάει για την εμπειρία του  στις μουσικές σκηνές, τη σχέση ήχου – θορύβου, μας εξηγεί το Ντεσιμπέλ (dB) και συζητάμε για πρακτικές και χρήσιμες συμβουλές  προστασίας της ακοής.

Διάρκεια 75΄ με ερωτήσεις και συζήτηση

3. Νίκος Πατηνιώτης 

 

Ο Νίκος Πατηνιώτης γεννήθηκε στην Αθήνα τον Ιανουάριο του 1980 και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης.

  • Σπούδασε βιολί στο Δημοτικό Ωδείο Ηρακλείου, και την περίοδο 1994/8 υπήρξε μέλος της Ορχήστρας Εγχόρδων Δήμου Ηρακλείου. Είναι πτυχιούχος ανώτερων θεωρητικών μουσικής.
  • Το 2003 έλαβε πτυχίο ηχοληψίας και μουσικής παραγωγής (Recording Arts) από το Πανεπιστήμιο Middlesex του Λονδίνου.
  • Έχει εργαστεί ως μουσικός σε σχήματα ελληνικής κυρίως μουσικής, ενώ συμμετείχε ως κιθαρίστας σε διάφορες ηχογραφήσεις. Παράλληλα έχει δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε τομείς του ήχου όπως mastering, ραδιόφωνο και μουσική παραγωγή.
  • Κύρια ενασχόλησή του είναι η ηχητική εκπαίδευση. Ως καθηγητής και επικεφαλής προγράμματος σπουδών του SAE Creative Media College, έχει συντονίσει προγράμματα σπουδών μικρής και μεγάλης διάρκειας, έχοντας οργανώσει και συμμετάσχει σε πολυάριθμα εξειδικευμένα σεμινάρια, εργαστήρια και εκπαιδευτικά ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδας.

Αυτό είναι το πρώτο του βιβλίο.

 

 Ιστορία της Μουσικής Παραγωγής

Οι εταιρείες, οι τεχνολογίες και οι άνθρωποι που άλλαξαν τον ήχο, η χρονική εξέλιξη των ηχογραφήσεων από την απαρχή τους έως και τις μέρες μας, με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικότερες τεχνολογίες, και παράλληλα τις εταιρείες και τους ανθρώπους πίσω από αυτές, που άλλαξαν δραστικά τον τρόπο παραγωγής αλλά και τα μέσα αναπαραγωγής που απολάμβαναν κάθε φορά οι καταναλωτές.

 

 

Ο φωνόγραφος, και κυρίως το γραμμόφωνο που υπερίσχυσε έως τα τέλη της δεκαετίας του 1940, η έλευση του ηλεκτρισμού στις ηχογραφήσεις και το ραδιόφωνο, διαδραμάτισαν κομβικό ρόλο στην εξέλιξη της μουσικής βιομηχανίας. Η σταδιακή καθιέρωση της στερεοφωνίας, συνδυαστικά με την εμφάνιση της μαγνητικής εγγραφής και του δίσκου βινυλίου, στις αρχές της δεκαετίας του 1950, προσέφεραν στο κοινό πρωτότυπα ηχογραφήματα εξαιρετικής ποιότητας.

 

Το βιβλίο απευθύνεται –κυρίως– σε σπουδαστές ηχοληψίας και μουσικής τεχνολογίας, μουσικούς, συνθέτες, επιχειρηματίες και επαγγελματίες του ευρύτερου μουσικού χώρου, αλλά και μουσικόφιλους. Ενδείκνυται, επίσης, ως βιβλίο αναφοράς για εκπαιδευτικούς μεσαίων και ανώτερων βαθμίδων που δραστηριοποιούνται σε ένα ή περισσότερα από τα προαναφερθέντα πεδία.

Διατίθεται από τις εκδόσεις Fagotto books

Διάρκεια παρουσίασης 90′ με ερωτήσεις και  συζήτηση

 

 

Ώρα προσέλευσης και εγγραφών 14:00 – ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ 

Χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης

Διοργάνωση: ThessPro

 

Check Also

Μετρήσεις θορύβου

1. Πραγματοποιήστε μετρήσεις στάθμης ήχου! Κάντε λήψη του App SoundPrint (μόνο για iOS) για να ελέγξετε τα …